flashback..

















malam ni..sunyi. kat lua tengah ujan..kilat sabung menyabung..mule2 aku duduk kat lua, kat tb...tepi sliding door..bile kilat jer, ak rase seram.takut...umah dah la tinggi, tingkat 18 jadi memang nampak dengan jelas kilat tuh...dengan bunyik nye lagi...eish...takut!! terus ak tutup tb, plug2, lampu lua n then ak terus lari msuk bilik...pas 2 duk dalam bilik sambil dgr lagu...tup2 sampai turn lagu bila kau kata kau sayang_screen..aku suke sangat dalam lagu 2 part chorus lagu ni,


     
"Kau hadir saat aku memerlukan penawar duka lara
Setelah lama hidupku kesepian
Terbalut lah lukaku dengan harum cintamu
Terima kasih kuucapkan"


kau hadir saat aku memerlukan penawar duka lara..memang terkena kan kat kite wak? awak ingt x lagi time tu tiap2 ari kite msg..walaupun mase 2 sye xbpe ok sangat emosi, tp awk tetap sabar..awak msg sy, awak temankan sy, awk dengar ape2 yang sy nak luah..awak xpenah bagi pandangn negatif terhadap c polan 2..awk ingt x lagi mase tu kte same2 tengah cuti..awak cuti seminggu, saye cuti sebulan.mase tu lah kite msg xhenti..saye memang tengah sepi.awk dtg temankan sye..awk ingt x lagi..thanx ek awk..sy akn kenang sampai bile2..eh nape sy teremosi pulak ni..eheee...eh bialah, blog sy..da tulis pn kat header tu kann...penulisan peribadi..ehek! jum hayati lirik lagu ni...


Bila kau kata kau sayang
Terus aku tersenyum
Dan lantas kumenjawab
Hmmm....mmm
Aku juga sayang padamu

Bila kau kata kau rindu
Aku pun rindukanmu
Dan lalu kujelaskan
Kita sudah saling Oh jatuh cinta

Kau hadir saat aku memerlukan penawar duka lara
Setelah lama hidupku kesepian
Terbalut lah lukaku dengan harum cintamu
Terima kasih kuucapkan
Senyumanmu sering ku terbayang
Terlepas rinduku bila dengar suaramu
Terasa bagaikan kau ada di sisi
Di mana saja ku berada

Aku pun berdoa pada Tuhan
Semoga cinta kita berpanjangan selamanya
Berkocak nafas di dada bila terpandang mu
Janganlah engkau pergi dariku...

Bila kau kata kau rindu
Aku pun rindukanmu
Bila kau kata kau sayang
Hmmm....mmm
Aku juga sayang padamu

sy dedikasikan khas wat awak rangkap ketige 2 ZFL..thanx so much 4 all..thanx 4 ur luv, kejujuran, keikhlasan awak...awk ad dan awk hadir di saat2 sy kesunyian, memerlukan teman berbicara, meluahkan perasaan, berkongsi ape yang saya rasa mase 2 setelah diperlakukan sedemikian oleh *sumone.,..thanx awk...

jum kite layan video lagu yang ak maksudkan tadi..
screen_bila kau kata kau sayang.

Thanks for reading :)

0 0 Comments...: